wtorek, 12 maja 2015

ZĘBOWE REWOLUCJE SEZ. 1 ODC. 1


Estetyka w stomatologii to nie tylko protetyka, szlifowanie, wyciski, porcelana, licówki...
Piękne zęby mogą powstać też bezpośrednio  z ręki dentysty-artysty:)
Wszystko za sprawą materiału kompozytowego, który ma w gabinecie każdy dentysta.

Kompozytów jest wiele, każdy lekarz wybiera czym chce pracować i ile zainwestować.
Ja jestem zdania, że na materiałach nigdy nie należny oszczędzać. Idę tropem mojej kochanej Magdy Gessler, która w "Kuchennych Rewolucjach" cięgle powtarza, że nie można oszczędzać na produktach, bo klienci to czuja i nie wracają. W każdym odcinku mówi o jakości produktu.

Obce są mi problemy wypadających wypełnień, reklamacji itp, bo inwestuję w substraty, podzespoły, komponenty. Dzięki temu mam dobry produkt, z którego wszyscy są zadowoleni (pacjent i ja).
Dobry (drogi) materiał jest trwalszy, zapewnia lepszą estetykę, po prostu lepiej się nim pracuje.


Koniec gadania, tj. pisania, pokażę wam dzisiejsze drobne prace kompozytowe. Dla mnie drobne, dla pacjentów ogromne, bo dotyczące zębów przednich. Obie pacjentki wychodząc powiedziały, coś w stylu: "no to teraz mogę się w końcu uśmiechać".

U mnie dzisiaj w menu świeżutkie, prosto z fotela, wypełnieni z Enamel HRi.

12.05.2015 godz.17.00 "Nieestetyczna jedynka"


12.05.2015 godz. 17.20 Już po kłopocie


Można się przyczepić do balansu bieli, ustawienia lampy itp, ale sedno
widać.
Zęby bezpośrednio po wizycie zawsze są rozjaśnione ze względu na wysuszenie ich powierzchni (zjawisko dehydratacji). Przez to ciężko od razu sprawdzić dopasowanie koloru wypełnienia. W niektórych przypadkach dehydratacja trwa nawet 72h.


12.05.2015 godz. 19.45 "Przód do wymiany" (na szczęście chodziło tylko o wypełnienia)



12.05.2015 godz. 21.15 Ząbki jak nowe

Jak ktoś z Was wstydzi się uśmiechać z powodu "brzydkich zębów", to zapewniam, że wizyta u dentysty zaopatrzonego w porządne materiały szybko załatwi sprawę.

Uśmiech to podstawa!!!

Magda Gessler powiedziałaby cyt. " Bon ton pierdą" Źródło: Kuchenne Rewolucje sez. II, odc. 14

dr Katarzyna Pieńkowska
BEST DENT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz